Total Tayangan Halaman

Panah Cinta

Jumat, 01 April 2011

dunia menolak aku ke cerun bukit,s'tiap kali coba ku panjat naik aku pasti tergelincir,
kadang2 aku t'rpijak batu yg tidak kukuh,kadang2 t'rpana dengn k'indahan duniawi dari atas k'tika m'manjat.lalu aku lalai dan s'kali lg t'rjatuh.bila jatuh,aku mnangis,k'mbali b'rharap untuk b'rada di puncak,namun impian itu sangat pudar dan tidak pernah aku capai..
iman aku boleh di ukur dngan jari,tipis lagi lemah.bila aku t'mui kebaikan aku berpaling bila aku temui kejahatan
syaitan.aku lalai k'mudian aku m'nyesalan s'lalu berulang,
Ya Allah.
ujian yg enkau berikan sangat hebat buat insane yg lemah ini:'(

'aku hanya ada enkau yg tahu segala  di sebalik cerita aku,mereka tidak tahu apa2 tntang aku.
mereka hanya memandang aku dengan mata,dan itulah yg aku harapkan.
karena jika mereka memandang aku lebih dari itu ,mereka pasti menangis.Ya Allah,

bantu aku untuk mnjadi hambaMU.plihara aku untuk sekali menghadapi dugaan hari ini

Tidak ada komentar:

Posting Komentar